Service en vragen - beleid Van Arendonk online shop
Om het online shoppen nog makkelijker en plezieriger te maken, proberen we je zo goed mogelijk te informeren over je bestelling. Online winkelen moet natuurlijk vooral vrijblijvend en leuk blijven.
Makkelijk online bestellen
De artikelen op onze site zijn makkelijk online te bestellen door op het artikel en eventueel de gewenste maat te klikken. Als een maat niet meer online te zien is, dan is deze helaas niet meer op voorraad. Het kan altijd zijn dat het artikel later wordt aangevuld of dat deze retour komt; de maat wordt dan automatisch weer zichtbaar. Zodra je de gewenste maat hebt aangeklikt, heb je de mogelijkheid het artikel in de winkelmand te doen. Als je wilt afrekenen kun je rechtsboven op de winkelmand klikken en verder naar bestellen gaan. Zodra je het artikel en de maat hebt gecontroleerd, kun je je persoonlijke gegevens invoeren. Hierbij kun je ook kiezen voor een alternatief afleveradres. Daarna vragen we je via welke wijze je wenst te betalen. Bij een online bestelling dien je altijd vooraf te betalen. Je kunt betalen via iDeal, Visa/Mastercard, PayPal, Apple Pay, Klarna, VVV-cadeaukaart, Webshop Giftcard of BanContact. Onze betalingsprovider Multisafepay handelt op een veilige manier de betaling af. Als alles is ingevuld, gecontroleerd is en de betaling is verricht, ontvang je per e-mail een automatische bevestiging. Mocht je er niet helemaal uit komen of vragen hebben over het online bestelproces; neem contact met ons op!
Levertijd verzending
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 à 3 werkdagen te versturen. Door de strenge productcontrole die we hanteren, kan dit soms iets langer duren. Tijdens de SALE worden bestellingen doorgaans binnen 5 à 6 werkdagen verzonden. Binnen Nederland heb je je bestelling gewoonlijk de dag na verzending in huis. Voor zendingen buiten Nederland kan dit wat langer duren.
Omdat wij putten uit de voorraden van onze winkels, is het logistiek gezien niet mogelijk een artikel dezelfde dag nog te versturen. Daarnaast checken wij alle schoenen, accessoires en tassen zeer grondig voordat we deze naar je opsturen. Wij vinden dat een online bestelling als een cadeautje moet aankomen. Op het moment dat een artikel tijdens de controle niet naar behoren is, zullen we dan ook een ander mooier paar voor je in bestelling zetten voordat we deze naar je opsturen. We proberen je altijd tijdig in te lichten over een eventuele vertraging en/of onvoorziene mankementen aan je bestelde product(en). Zodra wij het pakket verzenden ontvang je per e-mail een Track & Trace code zodat je de zending kunt volgen.
Retourbeleid
Artikelen die in onze webshop zijn gekocht kun je eenvoudig en snel retourneren binnen de bedenktijd van 30 dagen, ingaande de dag van ontvangst van je pakket. Wij maken geen onderscheid in sale, outlet of niet-afgeprijsde artikelen.
Wij accepteren alleen onbeschadigde en ongedragen artikelen (passen valt hier uiteraard niet onder), voorzien van originele etiketten en labels. Indien je de schoenendoos voorziet van tape, labels of stickers en zo retour stuurt (dus zonder verzenddoos of zak), brengen wij € 10,- in rekening. De doos is dan beschadigd waardoor de schoenen niet meer in de originele staat verkoopbaar zijn.
Voor retourneren per post brengen wij € 4,95 (via PostNL) of € 3,75 (via Homerr) in rekening.
Vragen?
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn over je online bestelling, dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op de site, per e-mail of telefoon via 013-5427772. Heb je vragen over de winkelvoorraad, een reservering in de winkels of iets anders wat een fysieke Van Arendonk schoenwinkel treft, dan dien je contact op te nemen met het betreffende filiaal zelf. Klachten e.d. over in de winkel aangekochte producten dienen dan ook met het desbetreffende filiaal afgehandeld te worden.
Van Arendonk is official dealer van merken zoals
Premiata,
Mason Garments en
Hogan sneakers.