Service en vragen - beleid Van Arendonk online shop
Om het online shoppen nog makkelijker te maken, proberen we onze klanten zo goed mogelijk te informeren over hun bestelling. Online winkelen moet natuurlijk vooral vrijblijvend en leuk blijven. Bij Van Arendonk proberen we dit uit te voeren met een veelzijdige collectie, gebruiksvriendelijke site, verschillende betaalmogelijkheden en een snelle verzending. Geschikt voor iedereen die op zoek is naar passende
herenschoenen en damesschoenen.
Wij bieden een keuze uit meer dan 100 topmerken zoals Floris van Bommel.
Nubikk en Peter Kaiser.
Makkelijk online bestellen
De artikelen op onze site zijn makkelijk online te bestellen door op de schoen en de gewenste maat te klikken. Als een maat niet meer online te zien is, dan is deze helaas niet meer op voorraad. Het kan altijd zijn dat het artikel later wordt aangevuld of dat deze retour komt; de maat wordt dan automatisch weer zichtbaar. Zodra de gewenste maat is aangeklikt, heb je de mogelijkheid het artikel in de winkelmand te doen middels de button. Als je wilt afrekenen kun je rechtsboven op de winkelmand klikken en verder naar bestellen gaan. Zodra je het artikel en de maat hebt gecontroleerd, kun je je persoonlijke gegevens invoeren. Hierbij kun je ook kiezen voor een alternatief afleveradres. Daarna vragen we je via welke wijze je wenst te betalen. Bij een online bestelling dien je altijd vooraf te betalen. Je kunt betalen via iDeal, Visa / Mastercard, PayPal, VVV-cadeaukaart, Webshop Giftcard of BanContact. Onze betalingsprovider Multisafepay handelt op een veilige manier de betaling af. Als alles is ingevuld, gecontroleerd is en de betaling is verricht, ontvang je per e-mail een automatische bevestiging. Mocht je er niet helemaal uit komen of vragen hebben over het online bestelproces;
contact onze online klantenservice dan gerust.
Levertijd verzending
We streven er naar je bestelling binnen 2 à 3 werkdagen te verzenden. Door de strenge controle die we hanteren, kan dit soms langer duren. Ook ten tijde van sale of uitverkoop, kan de verzendtijd oplopen tot 5 à 6 werkdagen. Daar wij putten uit de voorraden van onze winkels, is het logistiek gezien niet mogelijk om het artikel eenzelfde dag nog te versturen. Uiteraard checken wij alvorens het opsturen alle schoenen, accessoires, tassen en artikelen zeer grondig. Wij vinden dat een online bestelling als een cadeautje moet aankomen, en achtten deze service dan ook zeer hoog. Op het moment dat een artikel tijdens de controle niet naar behoren is, zullen we dan ook een ander mooier paar bestellen zodat we deze op kunnen sturen naar de klant. We proberen onze klanten altijd tijdig in te lichten over een eventuele vertraging en / of onvoorziene mankementen aan de schoen als het een allerlaatste paar treft. Op het moment van
verzending versturen we altijd een Track & Trace code per e-mail zodat je het pakket kunt volgen op de site van PostNL. PostNL verwacht de zending de volgende werkdag af te leveren.
Retourbeleid
Het
retourbeleid van Van Arendonk proberen we zo duidelijk mogelijk te houden. Artikelen die in onze webshop zijn gekocht middels een online bestelling, kun je gemakkelijk retourneren via het retourformulier. Artikelen dienen ongedragen en in de originele doos geretourneerd te worden binnen 14 dagen. De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Iedere dag ontvangen wij retouren en we verwerken deze diezelfde dag nog. Via onze betalingsprovider Multisafepay wordt het bedrag automatisch teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Dit bedrag is na enkele werkdagen op de rekening te zien.
Vragen?
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn over je online bestelling, dan kun je altijd contact met onze klantenservice opnemen via
het contactformulier op de site,
per e-mail of telefoon via 013-5427772. Heb je vragen over de winkelvoorraad, een reservering in de winkels of iets anders wat een fysieke
Van Arendonk schoenwinkel treft; dan dien je contact op te nemen met het betreffende filiaal zelf. Helaas is er geen algemene Van Arendonk klantenservice beschikbaar. Klachten e.d. dienen dan ook bij het filiaal waar de aankoop verricht is voorgelegd te worden. De klantenservice van de webshop kan hierin helaas niet als tussenpersoon in fungeren.