F.A.Q.(Frequently Asked Questions) / Veelgestelde vragen

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven er naar om je bestelling binnen 2 à 3 werkdagen te versturen.
Wanneer je je bestelling wilt afhalen in een filiaal, dien je rekening te houden met 6 à 7 werkdagen levertijd.
In de sale periode is door enorme drukte het tevens mogelijk dat je order pas binnen 5 tot 6 werkdagen wordt verstuurd.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij ons online betalen door middel van iDEAL (online betalen via je eigen bank), VISA, Mastercard, VVV-cadeaukaart en Paypal. Onze Belgische klanten kunnen ook betalen via Bancontact / Mister Cash. Daarnaast is het sinds kort mogelijk je VVV-cadeaukaart te verzilveren online. Indien je een VVV-cadeaukaart gebruikt als betaalmiddel, wordt het aankoopbedrag bij een eventuele retour teruggestort op je VVV-cadeaukaart. Bewaar deze dan ook goed. Alle online betalingen worden verricht via een beveiligde verbinding van MultiSafePay.

Het is niet mogelijk je bestelling achteraf te betalen.

Accepteren jullie de VVV-cadeaukaart?

Zowel online als in onze fysieke winkels is het mogelijk om met een VVV-cadeaukaart te betalen. Indien je een VVV-cadeaukaart gebruikt als betaalmiddel, wordt het aankoopbedrag bij een eventuele retour teruggestort op je VVV-cadeaukaart. Bewaar deze dan ook goed. Andere tegoedbonnen zoals Fashioncheques zijn helaas niet mogelijk. Aankopen in onze webshop kun je naast de VVV-cadeaukaart betalen met iDeal, creditcard, Paypal of Bancontact/Mister Cash. Tevens dienen alle aankopen direct te worden voldaan en is het niet mogelijk achteraf te betalen na ontvangst. 

Hebben jullie een bepaald artikel in mijn maat op voorraad in een van jullie winkels?

Bij ieder product vind je onder de beschrijving een tabel waarbij je de gewenste maat kunt selecteren om te zien of deze op voorraad is in de winkel. Het kan voorkomen dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de weergegeven voorraad in een winkel kan afwijken. Als je op zoek bent naar jouw favoriete artikel of wilt weten of je maat daadwerkelijk op voorraad is in een van onze winkels, dan kun je het beste direct telefonisch contact opnemen met het filiaal. Zij kunnen meteen zien of het artikel aanwezig is en het eventueel apart houden voor je (m.u.v. onze sale periode). Let op: niet iedere winkel heeft eenzelfde collectie. Het kan dus zijn dat de gewenste keuze niet op voorraad is in de betreffende winkel. Onze filialen zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar. Klik hier voor de contactgegevens van onze filialen.

Hoe kan ik de juiste maat van mijn schoenen bepalen?

Iedere schoen valt anders daarom proberen wij in onze productbeschrijvingen zo goed mogelijk aan te geven wanneer een product groter, kleiner, breder of smaller valt. Dit advies krijgen wij van onze collega's in de winkel en het gros van onze passende klanten. Ook is er een algemeen maatadvies beschikbaar.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Indien je je bestelling wilt annuleren, verzoeken we je zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Als de bestelling al verzonden is, kunnen we deze helaas niet meer annuleren.

Verzenden jullie ook onder rembours?

Wij verzenden helaas geen artikelen onder rembours.

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies je favoriete artikel uit. Selecteer de juiste maat en klik op 'in winkelmand'. Winkel vervolgens verder of klik op het winkelmandje rechtsboven op de pagina. Klik daarna op 'je gegevens' en vul je adresgegevens in. Daarna kies je of je de order thuis wilt ontvangen, op een ander adres of wenst af te halen in een van onze winkels. Kies daarna een betaalmethode en klik op 'controleer je bestelling'. Hierna kun je al je gegevens en de bestelling controleren. Indien alles correct is, klik dan op 'afrekenen' en je wordt doorgestuurd naar een beveiligde omgeving van onze betalingsprovider MultiSafePay waar je je bestelling kunt betalen via Bancontact, iDEAL, creditcard, Paypal, VVV-cadeaukaart of de Webshop Giftcard.

Let op: alle artikelen die worden geleverd, komen uit de voorraad van onze winkels. Het is dus mogelijk dat schoenen gepast zijn en/of er in een van onze filialen op is gelopen. Alle artikelen worden echter nieuw in doos geleverd en aan een strenge kwaliteitscontrole onderworpen voor verzending.

In de saleperiode of bij artikelen uit onze outlet is het altijd mogelijk dat een artikel plots is uitverkocht of kleine mankementen vertoond. Wanneer dit het geval is zullen wij je hiervan z.s.m. op de hoogte stellen en je een vergelijkbaar artikel aanbieden in dezelfde prijsklasse of kunnen we het aankoopbedrag retour storten. 

Mijn favoriete artikel is niet meer in mijn maat beschikbaar. Kan ik deze toch nog bestellen?

Stuur een mailtje naar onze online klantenservice en wij geven je zo spoedig mogelijk uitsluitsel. Het is altijd mogelijk dat een artikel, kleur of maat nog zal worden aangevuld of dat we de mogelijkheid kunnen nagaan of deze na te bestellen is bij de fabrikant.

Hoe kan ik het beste contact opnemen met Van Arendonk?

Indien je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn op werkdagen van 09.00 - 17.00 te bereiken via 033311800, [email protected] of vul het online klantenservice contactformulier in.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je kunt je bestelling in een van onze filialen afhalen (m.u.v. onze shop-in-shop in Bavel en Sevenum). Tijdens het afronden van je online bestelling heb je de mogelijkheid te kiezen voor de optie 'afhalen in de winkel'. Op het moment dat je bestelling klaar staat in het gewenste filiaal, ontvang je per mail een afhaalbewijs die je mee dient te nemen naar de winkel bij het afhalen van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat het afhalen in de filialen langer kan duren dan bezorging bij je aan huis. We hebben ongeveer 4 tot 5 werkdagen nodig voordat je bestelling in het filiaal klaar staat (in de saleperiode kan dit ongeveer 2 werkdagen langer duren). 

Wil je liever een artikel reserveren in onze winkel zonder een online betaling, dan dien je zelf contact op te nemen met het gewenste filiaal. Voor alle contactgegevens van de filialen klik hier (in de saleperiode is het niet mogelijk artikelen te reserveren i.v.m. enorme drukte).

Wat zijn de verzendkosten?

Voor alle bestellingen met een totaalbedrag boven €50,- betaal je geen verzendkosten. 
Voor bestellingen van €50,- of lager, vragen wij een bijdrage van €6,95 portokosten. 

Let op: voor artikelen die zijn afgeprijsd, worden ook verzendkosten in rekening gebracht.

Alle zendingen worden voorzien van een Track & Trace code verstuurd via PostNL.
De Track & Trace code wordt automatisch per e-mail naar onze klanten verstuurd op het moment van verzenden. 
 


Top
home Home cart Winkelwagen