Verzending

Bij Van Arendonk kun je je nieuwe favoriete paar schoenen gemakkelijk online bestellen en deze thuis laten bezorgen. De verzending van schoenen proberen we zo efficiënt en snel mogelijk te laten verlopen. Alvorens het opsturen van je pakket gaat een strenge controle aan vooraf zodat je een mooi paar schoenen thuisbezorgd krijgt.

Wat is de levertijd?

Wij proberen de bestellingen zo snel mogelijk te versturen. We streven er naar om je bestelling binnen 2 à 3 werkdagen te versturen. PostNL streeft er naar om het pakket de volgende werkdag te bezorgen. Wanneer je je bestelling wilt afhalen in een filiaal, dien je rekening te houden met 6 à 7 werkdagen levertijd. In de sale periode is het door enorme drukte tevens mogelijk dat je order pas binnen 5 tot 6 werkdagen wordt verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor alle bestellingen met een totaalbedrag boven €50,- betaal je geen verzendkosten. Voor bestellingen van €50,- of lager vragen wij een bijdrage van €6,95 portokosten.
Let op: voor artikelen die zijn afgeprijsd, worden ook verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Alle zendingen worden voorzien van een Track & Trace code verstuurd via PostNL. De Track & Trace code wordt automatisch per e-mail naar onze klanten verstuurd op het moment van verzenden. Via https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken kun je het pakket volgen en krijg je een indicatie van wanneer het pakketje afgeleverd wordt.

Kan ik mijn bestelling ook op een alternatief adres laten bezorgen?

Je kunt een alternatief adres invullen op het moment van bestellen. Denk hierbij aan een werkadres of een adres van buren, familie of vrienden. Helaas is het niet mogelijk om het pakket naar een algemene afhaallocatie van PostNL of een andere postvervoerder te versturen. 

Kan ik mijn pakket afhalen bij een PostNL afhaalpunt / PakjeGemak locatie?

Wij bieden ook de mogelijkheid om gebruik te maken van een afhaallocatie zoals een officieel PostNL afhaalpunt of PakjeGemak. Je kunt dit aangeven bij de 'Verzendmethode' tijdens het invoeren van je gegevens. Je kunt gemakkelijk een afhaalpunt in de buurt selecteren waar het pakketje naar verzonden zal worden. Uiteraard kun je met de Track & Trace code dit pakket volgen en zie je wanneer je deze kunt afhalen bij de gewenste locatie. Het pakket blijft vervolgens 2 weken lang op de afhaallocatie beschikbaar voor je.
De verzendkosten voor het afhalen bij een PostNL afhaalpunt zijn gelijk aan die van een reguliere verzending naar je huis -of alternatief adres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in een Van Arendonk winkel?

Je kunt je bestelling in een van onze filialen afhalen (m.u.v. onze shop-in-shop in Bavel en Sevenum). Tijdens het afronden van je online bestelling heb je de mogelijkheid te kiezen voor de optie 'afhalen in de winkel'. Op het moment dat je bestelling klaar staat in het gewenste filiaal, ontvang je per mail een afhaalbewijs die je mee dient te nemen naar de winkel bij het afhalen van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat het afhalen in de filialen langer kan duren dan bezorging bij je aan huis. We hebben ongeveer 4 tot 5 werkdagen nodig voordat je bestelling in het filiaal klaar staat (in de saleperiode kan dit ongeveer 2 werkdagen langer duren).
Er zijn geen verdere (porto)kosten verbonden aan het afhalen in een van Arendonk winkel.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Op het moment dat je niet thuis bent, zal de pakketbezorger van PostNL proberen het pakketje bij de buren af te leveren of een tweede keer aanbieden op de volgende werkdag. Indien je dan nog niet thuis bent, zal het pakket naar een afhaallocatie in de buurt worden gebracht. Je kunt het pakket exact traceren bij het invoeren van de Track & Trace code via https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat nu?

Indien je een Track & Trace code van ons automatisch per e-mail hebt ontvangen als bewijs van verzending, maar je hebt het pakket na enkele werkdagen nog steeds niet in ontvangst; neem gerust contact met ons op. Wij kunnen bij PostNL nagaan waar het euvel zich bevindt. Je vindt onze contactgegevens hier.

Verzenden jullie ook naar de rest van de wereld?

Jazeker! Wij verzenden wereldwijd. Het is voor ons helaas niet mogelijk alle landen te vermelden, dus wil je schoenen in een ander land dan Nederland, België, Luxemburg of Duitsland ontvangen, stuur ons dan even een berichtje en wij zullen je bestelling dan per e-mail in behandeling nemen. Vermeld wel in het bericht om welk artikelnummer, maat en kleur het gaat én natuurlijk naar welk land het verstuurd dient te worden.
Top
home Home cart Winkelwagen