Fix

Van Arendonk Nederland
cart Winkelmand
menu

Alle informatie over verzenden binnen België


Op deze pagina trachten wij antwoord te geven op al uw vragen omtrent het verzendproces van vanarendonk.be.
Mocht u ondanks het onderstaande toch nog vragen hebben, dan kunt u deze altijd richten per e-mail aan [email protected] of tijdens werkdagen tussen 9.00u en 17.00u via telefoonnummer 03 33 11 800.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 à 3 werkdagen te versturen. Tijdens de SALE/SOLDEN worden bestellingen doorgaans binnen 5 à 6 werkdagen verzonden. Binnen Nederland heb je je bestelling gewoonlijk de dag na verzending in huis. Voor zendingen buiten Nederland kan dit langer duren.

Bij afhalen in één van onze winkels moet je rekening houden met een levertijd van 4 à 5 werkdagen (tijdens de SALE/SOLDEN kan dit tot twee werkdagen langer duren).

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code. Hiermee kun je je bestelling volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen met een totaalbedrag boven € 50,- sturen wij gratis naar je op*. Voor bestellingen van € 50,- of minder betaal je € 6,95 verzendkosten.

*M.u.v. afgeprijsde artikelen (SALE/SOLDEN en outlet). Hiervoor betaal je € 6,95 verzendkosten.


Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Alle zendingen worden verstuurd via PostNL en voorzien van een Track & Trace code. De Track & Trace code wordt automatisch per e-mail verstuurd op het moment dat wij het pakket verzenden. Via https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken kun je het pakket volgen en krijg je een indicatie wanneer de bestelling afgeleverd wordt.

Kan ik mijn bestelling ook op een alternatief adres laten bezorgen?

Je kunt je bestelling zowel op je eigen adres als op een alternatief adres laten bezorgen, bijvoorbeeld op je werk, bij de buren of bij familie of vrienden. Je kunt je pakket ook bij één van de vele PostNL-locaties of afhaallocaties van bpost laten bezorgen.

Let op: als je voor achteraf betalen met Klarna hebt gekozen, kan het adres na bestelling niet meer gewijzigd worden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in een Van Arendonk winkel?

Je kunt je bestelling in een van onze filialen afhalen (m.u.v. onze shop-in-shop in Bavel en Sevenum). Tijdens het afronden van je online bestelling heb je de optie 'afhalen in de winkel'. Op het moment dat je bestelling klaar staat in het gewenste filiaal, ontvang je per mail een afhaalbewijs die je mee dient te nemen naar de winkel bij het afhalen van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat afhalen in één van onze winkels langer kan duren dan bezorging bij je aan huis. Het duurt ongeveer 4 à 5 werkdagen voordat je bestelling klaarstaat in de winkels (tijdens de SALE/SOLDEN kan dit tot twee werkdagen langer duren).

Wil je liever een artikel reserveren in onze winkel zonder een online betaling, dan dien je zelf contact op te nemen met het gewenste filiaal. Tijdens de SALE kan dit niet in verband met grote drukte.

Vanwege de huidige Covid-19 maatregelen is het op dit moment niet mogelijk je bestelling af te halen in onze winkels.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Om (een gedeelte van) je bestelling retour te sturen, heb je een speciaal retourlabel voor België nodig. Mail naar [email protected] en wij sturen je het label. Plak dit label op je pakket en geef het vervolgens af aan de bpost balie. Je hoeft hier op dit moment niet voor te betalen. Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag exclusief te retourkosten à €4,95 binnen enkele werkdagen aan je terugbetaald.

Meer informatie over ons retourbeleid vind je op https://www.vanarendonk.be/service/retourbeleid/

Vragen

Voor vragen over je retour mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of door te bellen met 03 33 11 800. Vermeld hierbij je ordernummer, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.


Top